Inschrijvingen Akabe

Hallo!

Als scoutsgroep hebben wij besloten om vanaf het scoutsjaar 2023-2024 een nieuwe akabe-tak op te starten!
AKABE staat voor Anders KAn BEst, en daar geloven wij vurig in!
Een kind met een beperking heeft evenveel nood aan ontspanning, plezier en ravotten met vrienden.
Ook Akabe-leden kunnen, elk op hun manier, aan de slag met technieken en sjorren, helpen elkaar, delen een lach en traan en voelen zich verbonden met elkaar.

Hieronder vindt u ons aanvraagformulier om lid te worden van onze nieuwe akabe-tak.
Aangezien onze scoutsgroep nog geen ervaring heeft in het (bege)leiden van kinderen met een beperking, hebben wij besloten om te starten met een 6-tal leden.
Op die manier krijgen wij de kans om ervaring op te doen en op basis van feedback en ondervinding eventueel bij te sturen waar nodig.
Wij hadden bij voorkeur onze groep opgestart met kinderen tussen de 7 en 12 jaar, zo zijn er geen al te grote leeftijdsverschillen.
Omwille van praktische redenen kunnen wij momenteel geen kinderen die rolstoel gebonden zijn aanvaarden. Mochten wij ervaren dat hier toch veel vraag naar is, kunnen wij zeker overwegen onze infrastructuur aan te passen om dit vanaf volgend scoutsjaar wel mogelijk te maken.
Later zouden wij graag onze groep in aantal en mogelijks in doelgroep uitbreiden.

In het formulier hieronder kan u al wat gegevens delen over uw kind.
Op basis hiervan willen wij graag een plan van aanpak uittekenen.
Mocht u nog vragen hebben of bedenkingen kan u steeds bij ons terecht op het e-mailadres akabe@scoutskruishoutem.be.

1 Begin 2 Voltooid
CAPTCHA
Dit veld is om te testen of je een machine of persoon bent om spamberichten te voorkomen.
11 + 1 =
Los dit eenvoudige wiskundige probleem op en voer het resultaat in. bijv. voor 1+3, voer 4 in.